Complimenten en klachten

Heeft u een compliment of klacht? Laat het ons weten!

U woont graag in een prettige en goed onderhouden woning. U wordt graag snel en goed geholpen. Dat begrijpen wij. Daar is onze dienstverlening ook op gericht. Wat doen we goed? Wat kan beter? Laat het ons vooral weten!

Vertel het de medewerker

Heeft u een klacht over onze dienstverlening, dan waarderen we het als u die direct bespreekt met de medewerker waarmee u contact heeft gehad. Lost dit uw probleem niet op? Meld uw klacht dan bij voorkeur per e-mail.

Een klacht melden

Stuur een e-mail naar infovivestenl of vul het contactformulier in.
Geef in elk geval duidelijk aan waar uw opmerking over gaat, met wie u heeft gesproken en wat u zelf al heeft gedaan. U krijgt dan van ons zo snel mogelijk een reactie.

Bent u het niet eens met de klachtafhandeling? 

Ook dat kan gebeuren. Stuur dan een e-mail of brief naar onze directeur-bestuurder. Hij zoekt dan een oplossing.

Blijft u ontevreden?

Vindt u dat wij uw klacht niet goed hebben afgehandeld, dan kunt u bezwaar aantekenen bij: