Complimenten en klachten

Heeft u een compliment of klacht? Laat het ons weten!

U woont graag in een prettige en goed onderhouden woning. U wordt graag snel en goed geholpen. Dat begrijpen wij. Daar is onze dienstverlening ook op gericht. Wat doen we goed? Wat kan beter? Heeft u suggesties of een klacht? Laat het ons vooral weten!

U heeft een klacht over ons

Wij zijn een afspraak niet goed nagekomen. U bent niet goed geholpen aan de telefoon. Of een medewerker van Viveste heeft u niet correct behandeld. Laat het ons dan weten! We lossen het graag samen op. 

Stuur een e-mail naar infovivestenl, vul het contactformulier in of stuur een briefje naar Viveste, Postbus 72, 3990 DB Houten.

Geef in elk geval duidelijk aan waar uw opmerking over gaat, met wie u heeft gesproken en wat u zelf al heeft gedaan. U krijgt dan van ons zo snel mogelijk een reactie.

Bent u het niet eens met de klachtafhandeling? 

Ook dat kan gebeuren. Stuur dan een e-mail of brief naar onze directeur-bestuurder. Hij zoekt dan een oplossing.

Blijft u ontevreden? Neem contact op met de Klachtencommissie

Op de website van de Klachtencommissie lees u hoe de Klachtencommissie werkt en hoe u uw klacht kunt melden. De Klachtencommissie is onafhankelijk en werkt voor (ex)huurders van een aantal corporaties in de regio, waaronder Viveste.

Heeft u een klacht over huurprijs, huurverhoging of de woonruimteverdeling?

Neemt u dan eerst contact op met ons. Komen we er niet uit, dan kunt u voor klachten over de huurprijs terecht bij de Huurcommissie. Klachten over de woonruimteverdeling legt u voor aan: Klachtencommissie Woonruimteverdelingsysteem regio Utrecht, Postbus 158, 1380 AD Weesp.